Brev:
Skemad - styre det selv?
1. januar 2016
Alder:
6 mdr.
Skemad - styre det selv?
kære Helen
Min datter er snart 6 mdr, og bliver både ammet og får flaske. Min mælk bliver mindre og mindre så det er snart mest flaske. Jeg er så småt begyndt at give lidt avocado mos 1 gang om dagen, hvor hun selv får skeen i hånden og styrer spisningen. Det går stadig langsomt og det er ikke meget hun når at spise.
Min bekymring er lidt om det går for langsomt. altså om jeg skal hjælpe hende mere med at spise eller om det er ok hun styrer det selv? og hvornår skal hun helst kunne erstatte det for et måltid?
Tak for hjælpen
Hilsen
S